Yhdistyksemme sähköpostiosoite on hirvostensukuseura(at)gmail.com.

Kotisivut löytyvät osoitteesta hirvostensukuseura@yhdistysavain.fi

Lisäksi meidät tavoittaa Facebookista. Pankkitilimme on Rääkkylän Osuuspankissa FI76 5406 0340 0140 17

Vuosikokouksessa 2021 valittu uusi hallitus. Edessä selin Aarne Rouvinen Rääkkylästä, hänestä vasemmalle uusi jäsen Helena Hirvonen Joensuusta, puheenjohtaja Marjatta Karkkulainen Kiteeltä, niinikään uusi jäsen Raili Hirvonen Kuopiosta, Kirsti Pasanen Ilomantsista, Tellervo Hurskainen Rääkkylästä ja hallituspaikasta tilapulan vuoksi luopunut "hallituksen ulkopuolinen" sihteeri ja taloudenhoitaja Marketta Holopainen Lappeenrannasta.  Varapuheenjohtaja Ville Hirvonen Rääkkylästä ei päässyt tällä kertaa mukaan.

Hirvosten sukuseura, Hallitus 2021-23

Hallituksen jäsenet

Sukuseuran puheenjohtaja

Marjatta Karkkulainen,  Kitee

p. 041449 7049,   marjatta.karkkulainen(at)gmail.com

Olen mummoni kautta  Jaaman hovin Hirvosia, ukkini puolelta Niemisen hovin Hirvosia, aiempien polvien kautta liityn myös Voiniemen hoviin. Isäni on Martti Hirvonen, Niemishovin Martti, jonka sotavankeudesta löytyy materiaalia suvun sivuilta.

Minulla  on 3 lasta ja 8 lastenlasta. Työskentelen Helsingissä Stadin ammatti- ja aikuisopistossa lähihoitaja koulutuksessa lehtorina ja asun Kiteeltä mieheni kanssa.

Kesällä minut löytää Niemisestä mökiltä.

Sukuseuran varapuheenjohtaja

Ville Hirvonen, Rääkkylä,

p. 0400 192 256, ville.hirvonen(at)kauppala.inet.fi

Olen Kauppalan tilan nykyinen isäntä, Tuotantosuuntana on viljan viljely. Metsätalous on myös sydäntä lähellä. Minut valittiin hallitukseen vuonna 2011.

Hallituksen jäsenet

Helena Hirvonen

p. 050-5373579,  hennahir(at)gmail.com

Olen Voiniemen Hirvosia, isäni Pentti E. Hirvonen on lähtöisin Voiniemestä.

Uusperheeseeni kuuluu seitsemän lasta ja seitsemän lastenlasta.

Työskentelen Itä-Suomen yliopiston kirjastossa Joensuun kampuksella tietopalveluneuvojana.

Raili Hirvonen, Kuopio

p. 044 0130849, railik.hirvonen(at)gmail.com

Olen paljasjalkainen kuopiolainen o.s. Karhunen, mutta ollut Hirvonen jo yli 50 vuotta. Mieheni Seppo on syntynyt Tuusniemen Ukonlahdessa, jonne hänen ukkinsa isoukki Heikki Hirvonen muutti Liperistä vuonna 1806. Asumme Kuopiossa ja meillä on 4 lasta ja 11 lastenlasta.                           Harrastan sukututkimusta.

Tellervo Hurskainen, Rääkkylä.

p. 050 5988 414, thurskainen(at)gmail.com

Olen Niemishovin Hirvosia ja isäni oli Mikko S.Hirvonen, joka oli perustamassa tätä Hirvosten sukuseuraa. Hallitukseen minut valittiin kesällä 2013.

Metsäinen ura kuljetti pitkin Kaakkois- ja Itä-Suomea, mutta virallinen asuinpaikka on aina ollut Rääkkylässä. Asun edelleen kotipaikallani Niemisessä puolisoni kanssa. Meillä on neljä lasta ja seitsemän lastenlasta

Aarne Rouvinen, Rääkkylä.

p. 040 7794191, aarne.rouvinen18(at)gmail.com

Aarne on Jaamanhovin sukuhaaraa, ja hän on toiminut hallituksessa vuodesta 2009 alkaen.

Aarne toimii maanviljelijänä Rääkkylässä.

Kirsti Pasanen, Ilomantsi

p. 040 5908117, kirsti.pasanen2(at)gmail.com

Olen Kauppalan Elli Hirvosen Elsa-tyttären tytär. Eläkkeellä oleva diakonissa, ja pisimpään olen toiminut Ilomantsin seurakunnassa, aluksi Kivilahden piirin rajaseutusisarena. Osallistun myös Joensuussa kokoontuvan Pohjois-Karjalan Sukututkijain seura r.y:n toimintaan.

Sukuseuran sihteeri ja rahastonhoitaja

Marketta Holopainen, Lappeenranta.

p. 050 5406 416, marketta.holopainen(at)gmail.com, Ainonkatu 13 B 12, 53100 Lappeenranta

Olen Voiniemen sukuhaaraa, ja äitini oli Onni Hirvosen tytär. Synnyin Helsingissä ja asuin siellä 24- vuotiaaksi, mutta avioliitto ja työelämä kuljettivat muualle, Kuitenkin olen vuodesta 1952 lähtien joka kesä ollut Rääkkylän puolella Reposaaressa, jonne vanhempani rakennuttivat kesämökin. Siellä pyörii nyt jo neljäs sukupolvi mökkiläisiä.

Ammatiltani olen äidinkielen lehtori, mutta nyt jo eläkkeellä. Olen avioliitossa ja kotipaikkamme on ollut vuodesta 1985 Lappeenranta. Meillä on kolme poikaa ja viisi lastenlasta.