Yhdistyksemme sähköpostiosoite on hirvostensukuseura(at)gmail.com.

Kotisivut löytyvät osoitteesta hirvostensukuseura@yhdistysavain.fi

Lisäksi meidät tavoittaa Facebookista.

Sukuseuran hallitus kesällä 2013 Marja Turkan mökillä. Edessä Marja Turkka (seuran perustajajäseniä), Kirsti Pasanen ja Veikko Sallinen. Veikon takana Marketta Holopainen ja takarivissä oikealta Ville Hirvonen, Aarne Rouvinen ja Tellervo Hurskainen. Oikealla seisoo myös toiminnassa mukana oleva Yrjö Turkka.

Hirvosten sukuseura, Hallitus 2019-2021

Hallituksen jäsenet

Sukuseuran puheenjohtaja

Marjatta Karkkulainen,  Kitee

p. 041449 7049,   marjatta.karkkulainen(at)gmail.com

Olen mummoni kautta  Jaaman hovin Hirvosia, ukkini puolelta Niemisen hovin Hirvosia, aiempien polvien kautta liityn myös Voiniemen hoviin. Isäni on Martti Hirvonen, Niemishovin Martti, jonka sotavankeudesta löytyy materiaalia suvun sivuilta.

Minulla  on 3 lasta ja 8 lastenlasta. Työskentelen Helsingissä Stadin ammatti- ja aikuisopistossa lähihoitaja koulutuksessa lehtorina ja asun Kiteeltä mieheni kanssa.

Kesällä minut löytää Niemisestä mökiltä.

Sukuseuran varapuheenjohtaja

Ville Hirvonen, Rääkkylä,

p. 0400 192 256, ville.hirvonen(at)kauppala.inet.fi

Olen Kauppalan tilan nykyinen isäntä, Tuotantosuuntana on viljan viljely. Metsätalous on myös sydäntä lähellä. Minut valittiin hallitukseen vuonna 2011.

Sukuseuran sihteeri ja rahastonhoitaja

Marketta Holopainen, Lappeenranta.

p. 050 5406 416, marketta.holopainen(at)gmail.com, Ainonkatu 13 B 12, 53100 Lappeenranta

Olen Voiniemen sukuhaaraa, ja äitini oli Onni Hirvosen tytär. Synnyin Helsingissä ja asuin siellä 24- vuotiaaksi, mutta avioliitto ja työelämä kuljettivat muualle, Kuitenkin olen vuodesta 1952 lähtien joka kesä ollut Rääkkylän puolella Reposaaressa, jonne vanhempani rakennuttivat kesämökin. Siellä pyörii nyt jo neljäs sukupolvi mökkiläisiä.

Ammatiltani olen äidinkielen lehtori, mutta nyt jo eläkkeellä. Olen avioliitossa ja kotipaikkamme on ollut vuodesta 1985 Lappeenranta. Meillä on kolme poikaa ja viisi lastenlasta.

Tellervo Hurskainen, Rääkkylä.

p. 050 5988 414, thurskainen(at)gmail.com

Olen Niemishovin Hirvosia ja isäni oli Mikko S.Hirvonen, joka oli perustamassa tätä Hirvosten sukuseuraa. Hallitukseen minut valittiin kesällä 2013.

Metsäinen ura kuljetti pitkin Kaakkois- ja Itä-Suomea, mutta virallinen asuinpaikka on aina ollut Rääkkylässä. Asun edelleen kotipaikallani Niemisessä puolisoni kanssa. Meillä on neljä lasta ja seitsemän lastenlasta.

Veikko Sallinen, Rääkkylä

p. 044 0665 104, veikko.a.sallinen(at)luukku.com

Veikko asuu Rääkkylän Oravisalossa Sallisten sukutalon isäntänä ja liittyy Hirvosiin Yläpihasta kotoisin olleen isänäitinsä Helena Katri Hirvosen kautta. Veikko tunnetaan armoitettuna tarinankertojana ja on useissa sukukokouksissa saanut yleisön viihtymään jutuillaan.

Aarne Rouvinen, Rääkkylä.

p. 040 7794191, aarne.rouvinen18(at)gmail.com

Aarne on Jaamanhovin sukuhaaraa, ja hän on toiminut hallituksessa vuodesta 2009 alkaen.

Aarne toimii maanviljelijänä Rääkkylässä.

Kirsti Pasanen, Ilomantsi

p. 040 5908117, kirsti.pasanen2(at)gmail.com

Olen Kauppalan Elli Hirvosen Elsa-tyttären tytär. Eläkkeellä oleva diakonissa, ja pisimpään olen toiminut Ilomantsin seurakunnassa, aluksi Kivilahden piirin rajaseutusisarena. Osallistun myös Joensuussa kokoontuvan Pohjois-Karjalan Sukututkijain seura r.y:n toimintaan.