Liittyminen ja maksut

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai joka avioliiton kautta on siihen liittynyt.

Seuran jäsenen alle 18-vuotiaat lapset voivat liittyä seuraan nuorisojäseninä, jotka ovat vapaat jäsenmaksusta ja joilla ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa.

Sukuseuran jäsenet hyväksyy seuran hallitus.

Uuden jäsenen tulee lähettää omat henkilötietonsa joko kirjeitse tai sähköpostilla yhdistyksen sihteerille.

Maksut

Sukuseuran jäsenet maksavat vuosittaista jäsenmaksua (vuoden 2018 alusta 20 €). Liittymisen yhteydessä maksetaan myös liittymismaksu (10 €). Uuden jäsenen tulee siis maksaa ensimmäisenä vuotena yhteensä 30 euroa ja siitä eteenpäin joka vuosi 20 euroa.

Jäsenmaksut maksetaan yhdistyksen tilille: FI76 5406 0340 0140 17, saajaksi merkitään Hirvosten Sukuseura ry. Merkitse maksajan tiedot ja maksun selite selkeästi tilisiirron viesti-kenttään.

Jäsenmaksun perimisestä hallitus on päättänyt, että jäsen voi maksaa kerralla vuosikokousten välisen ajan maksut, eli kahden vuoden maksut kerralla.

Kesällä 2015 sukukokous päätti, että enää ei oteta uusia ainaisjäseniä, vaan kaikki seuraan liittyvät maksavat vuosittaista jäsenmaksua.

"Vanhojen" jäsenten tulee tarkistaa, että aikaisempien vuosien maksut on maksettu. Jäsenkunnassa on sellaisia jäseniä, jotka eivät ole maksaneet kaikkia maksuja liittymisen jälkeen. Voit tarkistaa jäsenmaksutilanteesi rahastonhoitajalta. (Maksut ovat minimaalisia, joten jokainen varmasti pystyy ne hoitamaan.)

Jäseneksi voit liittyä etusivulla olevalla lomakkeella.